تداوم گرما هوا ! اواخر هفته رگبارهای پراکنده !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ؛ تا روز چهارشنبه با حاکمیت پر ارتفاع تراز میانی جو و تقویت کم فشار سطح زمین شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهیم بود که شانس بارش خصوصا برای جلگه بسیار ضعیفه . گاهی وزش باد رو داریم اما هوا گرم و شرجی خواهد بود با احتمال غبار .

اما برای پنجشنبه با نزدیک شدن ناوه ای از غرب و تضعیف کم فشار و تقویت پرفشار سطح زمین به صورت تدریجی ، گاهی وزش باد بعضا برخی نقاط نسبتا شدید رو داریم که شاید این باد بتونه قدری از گرما هوا رو در حالت احساسی بکاهه والا حالا حالا هوا گرم حکم فرما خواهد بود . از این روز پر ارتفاع در تراز میانی قدری شکننده میشه و ما افزایش ابر رو داریم و به دلیل ؛ عبور امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو ، به خصوص از بعد از ظهر و شب پنجشنبه تا بامداد جمعه در برخی نقاط استان رگبار های پراکنده رو با احتمال رعد و برق خواهیم داشت .

برای جمعه تا اوایل هفته آتی با حاکمیت پرفشار سطح زمین ، شاهد آسمانی نیمه ابری گاهی با افزایش ابر به خصوص در جلگه خواهیم بود که در برخی نقاط استان و در بعضی ساعات به خصوص شامگاه و بامداد ، باران متناوب رو خواهیم داشت و اواسط هفته آتی با تقویت نفوذ زبانه های پرفشار و ناوه تراز میانی جو ، انتظار داریم بارش ها گسترده تر بشن در استان که در این مورد طی روز های آتی بیشتر بحث خواهیم کرد .

دریا هم به خصوص از روز پنجشنبه به بعد نسبتا مواج پیش بینی میشه .

در زیر هم آنومالی بارش طی 10 روز آینده رو مشاهده می فرمائید که غالب نقاط استان زیر نرمالن جز برخی نقاط که نشون میده افسار دست شدت بارش های رگباری این موقع از سال با توجه به گرما آب دریا خواهد بود :

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای مردادارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 


هواشناسی بابلسر فورکا استان ,نقاط ,خواهیم ,گرما ,بارش ,داریم ,برخی نقاط ,تراز میانی ,نقاط استان ,شاهد آسمانی ,خواهیم داشت ,هفته رگبارهای پراکنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس بازیگران همه چی برای تو بهمن 98 شهرعروسکها عسل مادر مجله تفریحی سرگرمی تیک و پیک